De ce advertorialele sunt importante pentru a obtine SEO de calitate

Orice magazin sau brand online va avea nevoie mai devreme sau mai tarziu de serviciile oferite de o agentie de publicitate de calitate. Agentia perspektive.ro ofera servicii premium pentru advertoriale, dar si campanii personalizate pentru bloguri si bloggeri! 

Advertorial este o reclama prezentata in stilul jurnalistic. Acest cuvant combina doua cuvinte, „Reclama” si „Editorial”.

Publicitatea este prezentarea materialului in mod persuasiv catre public prin intermediul mass-media pentru a promova bunuri sau servicii.

Editorialul este o declaratie de opinie, care este atitudinea editorului. Asadar, advertorialul are adesea un aspect editorial, deoarece prezinta puncte de vedere, desi isi propune sa promoveze produse sau servicii.

Tehnica transmiterii mesajelor este prezentata sub forma de stiri.  

Publicorialul este o forma de publicitate in stil jurnalistic in mass-media. Apare adesea in mass-media, cum ar fi reviste, ziare sau site-uri web. Agentii de publicitate scriu de obicei un cuvant de „publicitate” pentru a-l deosebi de reclamele conventionale. Continutul este foarte divers, variind de la servicii de medicina alternativa, sanatate, servicii de organizare de evenimente, pana la turism.

Scopul sau principal este de a prezenta si de a promova produsele, serviciile sau activitatile companiei publicului sau. Acesta cauta sa insoteasca, sa traduca si sa interpreteze reclamele continute in mass-media. Pentru un produs, marketerii il folosesc pentru a educa potentialii clienti cu privire la caracteristicile sau atributele acestuia.

Reclamele publicitare sunt canale eficiente prin care companiile pot intra in legatura cu consumatorii. Spre deosebire de reclamele traditionale, acestea pot face publicitate produselor ca pe o poveste.

Un advertorial este mai detaliat decat publicitatea conventionala si, ca atare, ajuta consumatorii sa inteleaga mai bine produsul.

Continutul poate fi scris de agentii de publicitate sau de clientii insisi. Apoi cumpara spatiu publicitar pe site-uri web sau in ziare sau reviste. Advertorialul are sanse mai mari de succes in comparatie cu publicitatea conventionala. Determina publicul sa creada informatia deoarece este prezentata obiectiv si are o credibilitate ridicata. Acest format are o fiabilitate ridicata, in special in transmiterea informatiilor direct neobservate despre produs sau atribute ale produsului.

Din cauza continutului proeminent, consumatorii acorda mai multa atentie reclamelor publicitare decat reclamelor traditionale. Acest tip de publicitate include, de obicei, mai multe informatii despre beneficiile produsului sau serviciului decat publicitatea conventionala.

Agentii de publicitate se vor asigura de obicei ca anuntul are tonul si continutul potrivit pentru un public de consumatori. Editorul va ajusta copia publicitara la publicul tinta. Prin urmare, de exemplu, un advertorial dintr-o revista de afaceri va avea un alt ton decat intr-o revista de barfa a celebritatilor. Marketingul pentru motoarele de cautare reprezinta o varietate de metode si strategii pe care o companie le poate folosi in incercarea de a genera mai mult trafic catre site-ul sau web din paginile cu rezultate ale motoarelor de cautare. Scopul principal al marketingului pentru motoarele de cautare este de a promova vizibilitatea unui site web prin cautare platita, publicitate contextuala si clasamente de cautare organica, iar acest lucru se realizeaza prin optimizare SEO. Cand utilizati publicitatea in motoarele de cautare, preluati controlul asupra prezentei totale a brandului vostru in motoarele de cautare. Va permite sa controlati unde si cand doriti sa apara site-ul vostru in rezultatele cautarii si cui sa se adreseza. Cresterea prezentei si vizibilitatii online se traduce prin mai multe vizite de pagina care se pot transforma, de asemenea, in vanzari reale.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *