Ai început o afacere și dorești să înveți totul despre cum să o promovezi cu cel mai mare succes și cel mai mic cost posibil? Sau poate te atrage ideea unei reconversii profesionale, a unei noi specializări care să-ți ofere mai multă libertate și flexibilitate (și un salariu frumos!).
Ei bine, Internet Marketing este în primul scenariu un must, în al doilea o opțiune foarte atrăgătoare cu beneficii și satisfacții multiple. În oricare situație te-ai afla, iată câteva lucruri pe care trebuie să le știi despre o formare profesională în această direcție.
Lumea digitală este în continuă expansiune și schimbare
Ca să ții pasul și să fii relevant într-un business, fie că e al tău, fie că e al angajatorului, ai nevoie de update-uri, cursuri și specializări care pun accent pe practică și pe ce funcționează mai nou. În plus, trebuie să fii atent să alegi formări profesionale oferite de instituții stabile, cu experiență puternică în piață care oferă cele mai actuale informații din domeniul ales.
De asemenea, accentul trebuie pus și pe însușirea și capacitatea de aplicare imediată a celor mai noi tehnici și instrumente de marketing. Aici vorbim inclusiv despre crearea unui portofoliu cu proiecte reale lucrate pe parcursul formării profesionale alese.
În principiu, în cadrul unui curs de Internet Marketing vei studia:
SMM (Social Media Marketing) – promovarea bunurilor sau serviciilor oferite și targetarea publicului țintă pe rețele de socializare precum Facebook și Instagram. Aici se asimilează cunoștințe practice despre content, construirea unei strategii de conținut, reach organic, promovare plătită, PR adaptat rețelelor de socializare și altele.
Totul despre PPC (pay per click) – ce este Google Ads și de ce ai nevoie de promovare pe acel canal, ce înseamnă folosirea unor cuvinte cheie, cu ce platorme lucrezi pentru identificarea celor mai revelante sintagme de căutare ale potențialilor clienți, strategii de PPC, promovare în Youtube.
Strategii de Seo digital – aici este vorba despre optimizarea site-ului pentru motoarele de căutare (Google în particular) astfel încât paginile să iasă în față la căutarea organică pe diferite cuvinte sau fraze cheie relevante domeniului tău. De asemenea, sunt și câteva aspecte de optimizare internă tehnică a site-ului care afectează scorul de calitate și indexarea (viteza de încărcare, erori, pagini nefuncționale etc). Identificarea acestor probleme presupune realizarea unui audit al site-ului.
UX (User Experience) – ce este UX și diferențele dintre AI, UX și UI, instrumente UX de bază, cum se folosesc, la ce ajută, metode de cercetare UX, sondaje în publicul țintă, întocmirea profilelor utilizatorilor șamd.
Email Marketing – o parte foarte importantă a marketingului digital. A construi o bază proprie de adrese, a învăța cum să ții interesul viu oamenilor abonați la newsletterul tău sunt pași cruciali în orice afacere. În timp ce rețelele de socializare sunt foarte puțin în controlul nostru (nu ne aparțin, conturile pot fi oricând închise din diferite motive), website-ul și baza de date pentru email marketing sunt doua asset-uri extrem de importante aflate în posesia noastră și asupra cărora exercităm o putere de control mult mai vastă. În acest modul se învață inclusiv cum se construiește această bază de date, cum se scrie conținutul, strategii de promovare prin email marketing și altele.
Partea de analiză și urmărire a performanțelor campaniilor de marketing întreprinse.
În mare, acestea sunt modulele pe care orice curs de profil trebuie să le dezvolte. În practică, lucrurile devin mult mai detaliate și interesante.
Dacă ți-am trezit interesul și te gândești să urmezi un curs de specializare în această direcție Step IT Academy îți propune cursul online Internet Marketing. Durează 6 luni, accentul se pune pe practică și lucrul cu proiecte reale, iar la final se obține o diplomă pe care, împreună cu portofoliul creat, o poți atașa CV-ului pentru angajare. Când vei termina cursul, vei ști să:
- Dezvolți și să implementezi strategiile de marketing digital și conținut
- Comunici cu profesioniști din același domeniu
- Urmărești indicatorii de performanță ale campaniilor realizate
- Gestionezi în mod eficient bugetul alocat
- Îți optimizezi site-ul pentru cele mai bune poziții la căutarea în Google
- Generezi rezultate maxime cu cele mai eficiente investiții
Află tot ce ai nevoie să știi despre acest curs și înscrie-te AICI.
Leaderi în domeniul educației IT, prezenți pe piață din 1999 în 21 de țări, cu 99 de filiale, peste 75 000 de studenți, 2 900 de profesori și peste 250 000 de absolvenți, misiunea Step IT Academy este să ofere cunoștințe solide vaste cu accent deosebit pe practică, proiecte reale, un portofoliu bine realizat până la finalizarea cursurilor, profesori cu cel puțin 5 ani de experiență, programă actualizată constant conform cerințelor reale ale angajatorilor și cele mai performante echipamente.