4 sfaturi esentiale pentru o strategie SEO de succes

Intr-o lume in care timpul inseamna bani, tot mai multi antreprenori isi lanseaza afacerea pe internet, pentru a-si aduce venituri mai mari. Dar, a avea succes in online, nu mai este asa usor ca inainte.

Cu atat de multe companii in mediul online, competitia devine acerba. Fara indoiala, cele mai bune rezultate, in materie de marketing, sunt obtinute prin SEO.             Cum majoritatea oamenilor efectueaza o cautare Google, inainte sa faca o achizitie, e limpede de ce afacerea ta trebuie sa fie gasita prin motorul de cautare.

Cu toate astea, daca esti ca majoritatea antreprenorilor, probabil ca nu ai timp sa te ocupi de marketing online. Pana la urma, a sta la curent cu toate schimbarile de la nivelul motoarelor de cautare reprezinta o slujba full-time.

Este de inteles faptul ca majoritatea managerilor apeleaza la o agentie sau un freelancer pentru a face asta pentru ei. Daca planuiesti ca in viitor sa desfasori o campanie SEO pentru afacerea ta, tine cont de aceste 4 sfaturi:

  • Alege o companie locala

Internetul si dezvoltarile din tehnologia comunicarii ne permit acum sa luam legatura cu oricine de pe glob, in timp real. In cazul acesta, ai fi tentat sa contactezi orice firma, indiferent de locatia acesteia. Cu toate astea, internetul a deschis multe usi inclusiv pentru inselatorii. De aceea, ce mai buna idee e sa alegi o companie locala, pentru campania ta SEO, pentru a te putea intalni fata in fata cu reprezentantii ei,

Poti obtine multe de la o intalnire fata in fata decat atunci cand comunicarea se face prin e-mail, mesaje, sau chiar apeluri telefonice. De asemenea, daca suma de bani pe care trebuie sa o achiti agentiei este consistenta, atunci trebuie sa fii atent cu ce fel de oameni colaborezi.

  • Obtine o strategie SEO personalizata

Pentru a putea obtine rezultate durabile, campania SEO, e nevoie de analiza si planificare. Nu exista o strategie SEO care sa functioneaze oricand si cu orice afacere. De aceea nu ar trebui sa optezi pentru un pachet SEO standard si sa te astepti la rezultate senzationale.

Toti expertii SEO ofera servicii de optimizare personalizate fiecarei afaceri in parte. Motivul pentru care se intmpla asta e ca nicio afacere nu e la fel. Acestea au strategii de marketing diferite, produse si servicii diferite si chiar obiective diferite.

Pentru ca o campanie SEO sa aiba rezultatele dorite, aceasta trebuie sa se muleze neaparat pe profilul companiei.

 

  • Cere rapoarte periodic

Un alt sfat important este sa soliciti agentiei SEO sa trimita rapoarte periodic, pentru a monitorzia progresul campaniei.

Cel mai util ar fi sa primesti un raport lunar, pentru a reflecta munca depusa si monitoriza pozitia site-ului in motoarele de cautare. Daca nu primesti acest raport, ai putea sa platesti agentia si sa nu faca nimic.

Asigura-te ca primesti acest raport si ca se fac progrese pentru a atinge scopurile afacerii tale.

  • Fii precaut

In final, a alege agentia care vrei sa se ocupe de campania ta SEO nu este o sarcina usoara.

Chiar si cele mai bune strategii de SEO necesita timp, inainte ca rezultatele sa fie vizibile. Asa scapa cei care vor sa insele oamenii in marketingul online. Inspira incredere clientilor, spunandu-le ca rezultatele vor aparea, iar intre timp, tu ii platesti in fiecare luna.

Mai presus de toate, fereste-te de agentiile web care ofera un pret foarte mic pentru optimizare SEO. Daca cei care se ocupa de aceasta strategie folosesc tactici nepermise de Google, site-ul tau ar putea fi penalizat.

Alege intelept

Nimeni nu spune ca a alege o agentie SEO este usor, insa daca urmezi aceste 4 sfaturi, ai mai multe sanse de succes.

Informeaza-te cat mai mult si nu te grabi in alegerea partenerului pentru strategia SEO si, de asemenea, tine minte ca rezultatele nu se observa imediat. Dar cand toate eforturile SEO dau roade, site-ul  tau va avansa vertiginos in paginile motoarelor de cautare.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *