Care sunt cele mai eficiente articole promotionale care pot fi oferite de companii?

Care sunt cele mai eficiente articole promotionale care pot fi oferite de companii?

Articolele promotionale sunt acele materiale care sunt oferite de companiile mari din tara noastra, si nu numai, angajatilor noi sau studentilor, in cadrul anumitor prezentari ale companiei. Aceste produse sunt de un real folos pentru fiecare companie, indiferent de domeniul in care acestea activeaza.

Sunt foarte populare pentru ca reusesc sa promoveze compania pe termen lung, dar si pentru ca au efectul de a apropia mai mult comunitatea de brand.

Fiecare companie ar trebui sa tina cont de efectul acestor articole promotionale. Calitatea acestora reprezinta un punct forte, care face diferenta in perceptia persoanelor care primesc astfel de articole. Un tricou, un pix sau un rucsac de calitate superioara va fi purtat pentru o perioada mai lunga. In toata acesta perioada, numele brandului care este intiparit pe produsul respectiv este promovat de catre persoana care poarta produsul.

De ce sunt importante materialele promotionale pentru succesul companiei tale?

Articolele promotionale pe care le poti oferii oamenilor intr-o campanie de marketing, pot sa-ti aduca o gramada de beneficii.

Printre ele se numara: construirea imaginii business-ului tau si cel mai important factor este ca creezi o loialitate a clientilor asupra serviciilor pe care le oferi.

Pe o piata cu o concurenta inraita, fie ca vorbim despre business-uri mici sau mari, obiectele promotionale personalizate te vor ajuta sa cresti numarul de clienti si sa-I fidelizezi.

In mare parte, pe astfel de produse poti regasi imprimat logo-ul firmei tale si mesajul pe care vrei sa-l transmiti.

Ele au rolul de a starni interesul oamenilor ce pot fi interesati de serviciile sau produsele pe care le oferi.

Un studiu realizat asupra consumatorilor, scoate in evidenta ca 89% dintre consumatori isi vor reaminti compania ce le-a oferit un produs personalizat in ultimii 2 ani de zile.

Cele mai eficiente materiale promotionale ce vor ramane in mintile oamenilor

Ocaziile in care poti sa-ti promovezi afacerea, un produs specific sau un serviciu sunt nenumarate si foarte dese. Poti sa faci acest lucru in cadrul evenimentelor ce se desfasoara in aer liber, la evenimente de specialitate in care produsul tau este implicat in peisaj, la targuri, la concerte, la competitii sportive sau festivaluri sau chiar in cazul unor sarbatori nationale importante sau de ziua companiei.

Sunt o multimer de materiale promotionale ce au un mare impact asupra consumatorului si nu necesita o foarte mare investitie. Printre ele se numara: pixurile, agendele, stick-urile USB, calendarele, brelocurile, canile, mousepad-urile, evantaiele, tricourile si desigur recipientele pentru bauturi, spre exemplu cafea, apa, suc si asa mai departe.

De ce trebuie sa tii cont?

Cand vrei sa faci o campanie de marketing in care sa oferi anumite produse trebuie sa te asiguri ca sunt perfecte pentru perioada in care ne aflam.

Tine cont de anotimp. Nu poti sa oferi evantaie in timpul unei ierni geroase, insa in timpul unei veri aride vor fi bine primite de catre oameni.

Adapteaza-ti planurile conform vremii pentru cele mai bune rezultate.

In cazul in care este o sarbatoare, poti sa oferi produse promotionale specifice sarbatorii respective. De exemplu, de 1 Martie, de Ziua Martisorului, poti sa faci cadou martisoare personalizate cu logo-ul firmei tale.

Ofera produse cu care oamenii se pot mandri. Spre exemplu, daca te ocupi de retail, in cazul in care un om cumpara peste o anumita suma de bani mai multe produse, ii poti oferi un ghiozdan gratuit sau un tricou.

Indeamna-i pe oameni sa faca o actiune, spune-ti scopul si de ce oferi aceste produse. Cauta raspunsul si modeleaza-l in asa fel incat sa dai de inteles ca tu ai solutiile problemelor din cauza carora nu pot dormi noaptea.

Incearca sa oferi produse ce pot fi folosite pe termen lung. Gandeste-te foarte bine la ce produse pot fi folosite pe un timp indelungat, cum sunt canile, agendele sau tricourile. Acest tip de obiecte nu sunt costisitoare, voluminoase, dar pot fi utilizate cu usurinta in fiecare zi din viata oricui.

Cele mai importante actiuni pe care trebuie sa le faci sunt cele de multumire si educare a publicului tinta.

Ofera mici materiale promotionale in semn de multumire clientilor fideli. De obicei acest tip de cadou se ofera dupa o comanda mai mare. Clientul se va simti apreciat si va continua sa cumpere de la tine.

Educa-ti publicul si adu-i la cunostiinta scopul materialelor promotionale, adica viziunea business-ului tau. Fii in acelasi ton cu dorintele publicului tau tinta.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *