Cea mai importanta calitate a tinerilor antreprenori romani. Exemplul lui Vlad Ciuburciu

ciuburciu

Foarte multi tineri intrati de curand pe piata muncii, fie ca vorbim despre antreprenori, politicieni sau in domenii oarecare, cad intr-o capcana greu de evitat.

Nascuti putin inainte, in preajma sau chiar dupa evenimentele din decembrie 1989, acestia tind sa aiba o atitudine „revolutionara” fata de predecesorii si colegii lor, insa nu neaparat intr-un sens pozitiv.

Mai precis, stimulati de ideea schimbarii, ei doresc sa isi puna amprenta chiar si acolo unde nu este nevoie si ajung sa faca unele modificari in detrimentul companiilor pe care le conduc, doar din dorinta de a dovedi ca ei sunt cei „in charge”.

Din fericire, exista si exemple care contrazic realitatea de mai sus, iar ele arata ceea ce consideram noi a fi cea mai importanta calitate a tinerilor antreprenori romani: aceea de a gasi un echilibru intre traditie si inovatie, intre pastrarea lucrurilor bune si schimbarea celor care nu functioneaza si intre pastrarea experientei din trecut si urmarea trendurilor actuale.

„Multe dintre produsele noastre au la baza retete traditionale moldovenesti, care iti amintesc de gustul copilariei. Dar intotdeauna am privit inainte, de aceea avem un portofoliu echilibrat, care include si multe produse inovatoare, cum ar fi gama completa de produse rumenite, de la Moldova in Bucate, sau specialitatile crud-uscate. De altfel, inovatia este una dintre valorile de baza ale companiei”, spune Vlad Ciuburciu.

Acesta ocupa functia de Director General Vascar, unul dintre cele mai importanti producatori de mezeluri, specialitati din carne, conserve, semipreparate si carne fresh din Romania. Compania a fost infiintata in anul 1984, sub numele de Industria Carnii Vaslui, si-a schimbat denumirea in cea actuala in 1991, trei ani mai tarziu s-au deschis primele magazine, iar in 2000 a avut loc privatizarea.

In prezent, la cativa ani dupa ce a fost preluata de Vlad Ciuburciu si in urma unor investitii masive si a unei strategii de dezvoltare durabila, compania detine 21 de magazine proprii in regiunea Moldovei, isi comercializeaza produsele la nivel national si international, inregistreaza o cifra de afaceri de aproximativ 20 de milioane de euro pe an si tinteste eliminarea completa a E-urilor, aditivilor si conservantilor de pe lista ingredientelor.

„Am preluat conducerea executiva a companiei in octombrie 2017, dupa ce anterior am lucrat in Departamentul de Marketing, interactionand cu toate celelalte sectii: vanzari, productie, financiar, achizitii. Rezultatele au aparut rapid si nu pot decat sa ma bucur. Am preluat o companie stabila, cunoscuta si apreciata in regiunea Moldovei, si mi-am propus sa aduc o abordare de business mai ancorata in realitatile momentului si o crestere a notorietatii Vascar, si a brandurilor sale, la nivel national. Totodata, am avansat o declaratie puternica, explicita: fara E-uri, ceea ce inseamna eliminarea completa a E-urilor, nu doar inlocuirea unora cu altele. Destinul meu este in mod cert foarte legat de cel al companiei si imi doresc ca, in urmatorii ani, tot mai multi romani sa ajunga sa aprecieze efroturile noastre”, spune Ciuburciu (Vascar).

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *