Administrarea unei afaceri și a unui colectiv de angajați implică numeroase resurse, de la cele de ordin financiar, la cele de timp, personal, iar lista poate continua. Volumul sarcinilor este, de asemenea, unul considerabil, ceea ce înseamnă că oricât de bine pregătit ar fi un director general, este imposibil să poată acționa în permanență în cea mai inspirată manieră. Un studiu realizat în Statele Unite a adus în atenția publică faptul că 33% dintre angajatori comit anual erori la capitolul…
Poate te interesează și...
Primarul Brașovului, Allen Coliban, solicită mai multe măsuri pentru gestionarea interacțiunilor cu urșii
- Redactor
- 12 iulie 2024
- 0
Primarul Brașovului, Allen Coliban, a discutat într-o conferință de presă despre necesitatea îmbunătățirii gestionării situațiilor în care urșii ajung în zone locuite, subliniind că Ordonanța […]

Alburnus Maior -Roșia Montană-aniversarea atestării documentare
Deși localitatea a fost construită pentru exploatarea aurului în zonă, în vremea lui Traian, undeva între 106 și 113, atestarea sa documentară este înregistrată la […]
România câștigă șase medalii la Campionatele Balcanice de cros de la Câmpulung Moldovenesc
- Redactor
- 10 noiembrie 2024
- 0
Atleții români au obținut trei medalii de argint și trei de bronz la Campionatele Balcanice de cros pentru seniori, tineret și juniori, desfășurate sâmbătă la […]