Administrarea unei afaceri și a unui colectiv de angajați implică numeroase resurse, de la cele de ordin financiar, la cele de timp, personal, iar lista poate continua. Volumul sarcinilor este, de asemenea, unul considerabil, ceea ce înseamnă că oricât de bine pregătit ar fi un director general, este imposibil să poată acționa în permanență în cea mai inspirată manieră. Un studiu realizat în Statele Unite a adus în atenția publică faptul că 33% dintre angajatori comit anual erori la capitolul…
Poate te interesează și...
JOHANN STRAUSS ENSEMBLE PREZINTĂ, CONCERTUL ANIVERSAR „VIENA MAGIC”, UN REGAL MUZICAL ÎN SPIRITUL SĂRBĂTORILOR DE IARNĂ, PE 12 DECEMBRIE, LA TERAPLAST ARENA BISTRIȚA
- Redactor
- 10 noiembrie 2024
- 0
Cu o tradiție de 20 de ani pe scenele din România, concertul „VIENA MAGIC”, cel mai reprezentativ eveniment muzical al sărbătorilor de iarnă, va avea […]
Spitalul Județean Satu Mare elimină obligativitatea purtării măștilor de protecție pentru personal și vizitatori, cu excepția secțiilor cu risc major
- stiriardeal
- 28 aprilie 2023
- 0
Începând cu data de 1 mai 2023, Spitalul Județean Satu Mare nu va mai impune obligativitatea purtării măștilor de protecție pentru personalul medical și nemedical, […]
Cardinal Iuliu Hossu-138 ani de la naștere
Iuliu Hossu a văzut lumina zilei în actualul județ Cluj, la 30 ianuarie 1885, la Milașul Mare. Până în 1904, când a început studiile teologice, […]