Administrarea unei afaceri și a unui colectiv de angajați implică numeroase resurse, de la cele de ordin financiar, la cele de timp, personal, iar lista poate continua. Volumul sarcinilor este, de asemenea, unul considerabil, ceea ce înseamnă că oricât de bine pregătit ar fi un director general, este imposibil să poată acționa în permanență în cea mai inspirată manieră. Un studiu realizat în Statele Unite a adus în atenția publică faptul că 33% dintre angajatori comit anual erori la capitolul…
Poate te interesează și...
În weekend, are loc cea de-a III-a ediția a Sepsi Jazz & Blues Festival
- Redactor
- 28 iunie 2024
- 0
Începând de vineri, 28 iunie, până duminică, 30 iunie, la Sfântu Gheorghe vor răsuna cele mai impresionante acorduri de jazz și blues, în cadrul celei […]
Fosta soție a președintelui CJ Cluj, Camelia Tișe, găsită moartă în apartamentul ei
- Redactor
- 5 februarie 2024
- 0
Luni dimineața, la data de 5 februarie a.c., poliția municipiului Cluj-Napoca a fost sesizată despre descoperirea unei femei decedate, în vârstă de 47 de ani, […]
ANA TELEFERIC dă startul unei noi ere pentru Brașov: telecabina Tâmpa va fi înlocuită cu una complet nouă și Restaurantul Panoramic va fi reabilitat
- Redactor
- 4 aprilie 2024
- 0
ANA TELEFERIC anunță cu mândrie lansarea unui proiect emblematic pentru orașul Brașov, în valoare estimată de cel putin 11 milioane de euro: telecabina Tâmpa va […]