CTR-ul anunturilor tale arata cat de interesati sunt oamenii sa dea click pe ele si sa afle mai multe despre oferta ta. Astfel este foarte important sa te asiguri ca rata de click este mare si ca oamenii sunt interesati de anunturile tale.
Mai jos poti afla cum poti creste CTR-ul ad-urilor tale.
1. Optimizarea mesajului anuntului
Ad copy este factorul cel mai important care influenteaza Rata de Click a anunturilor tale. Aici poti sa ai avantaj fata de competitia ta daca vrei sa cresti rata de click.
Pentru a creste Rata de click trebuie sa faci A/B testing pe cel putin 2 anunturi din fiecare ad grup. De indata ce ai determinat castigatorul, poti pune pe pauza celalalt ad si poti crea unul nou pentru testare.
Titlurile ar trebui să includă întotdeauna cuvântul cheie pe care îl vizați într-un grup de anunțuri. Aceasta sporește relevanța pentru utilizatorul care caută cuvântul cheie. În plus, AdWords afișează cuvintele cheie direcționate în caractere aldine în anunțuri, ceea ce îmbunătățește valoarea CTR.
Corpul anunțurilor trebuie să fie incorporat cu avantajele produsului sau serviciului dvs. Scrieți succinct pentru a se potrivi cu cât mai multe beneficii posibil. De asemenea, utilizați tot spațiul publicitar furnizat. Dacă linia de descriere oferă 90 de caractere, nu se oprește la 80 de caractere.
Formatul anunturilor
Formatul anunțului dvs. poate avea un impact mare asupra ratei de clic.
În rețeaua de căutare, AdWords furnizează numai un anunț majoritar în format: anunțuri text (expandate). Trebuie doar să profitați la maximum de acest format. O modalitate de a mări spațiul publicitar al anunțurilor text de căutare este de a utiliza extensiile la anunțuri (mai multe despre cele de mai jos).
În rețeaua de display, există diferite formate de anunțuri. Cele trei mari sunt anunțurile text, anunțurile receptive și anunțurile imagine.
Anunțurile text nu permit utilizarea imaginilor. Anunțurile responsabile se bazează pe text și imagini. Ele vor fi scalate automat pentru a se potrivi cu orice inventar de anunțuri din Google AdWords. Anunțurile imagine necesită încărcarea unei imagini într-una din dimensiunile banner-ului acceptate în AdWords.
Afla mai multe despre cum sa cresti rata de click a anunturilor tale pe www.star-marketing.ro si pe www.flaviusnoja.biz