Cand vine vorba de promovare, ne gandim adesea la servicii de marketing, cum ar fi niste reclame pe social media, cateva mailuri trimise catre un anumit public tinta si asa mai departe. Insa, in aceasta categorie intra si obiectele personalizate cu logo-ul firmei, pe care companiile le vor darui gratuit potentialilor clienti.
De asa ceva se ocupa serviciile de personalizare obiecte promotionale. Un business va ajunge la un nivel inalt prin prisma altor companii ce il pot ajuta, cum sunt cele ce se ocupa de aceste servicii. O afacere de una singura nu va evolua la nivelul la care iti doresti. Ei te vor ajuta sa devii vizibil in lumea online, dar mai ales in offline.
Fiecare dintre noi va avea acasa macar un pix oferit pe drum, ce are inscriptionat numele firmei sau logo-ul acesteia. Ofera lucruri ce le pot fi de folos oamenilor pe o perioada mai lunga de timp.
Tehnicile pe care le poti folosi pentru o promovare personalizata
Exista o multitudine de metode prin care poti sa iti pui amprenta pe un anumit produs, care mai apoi iti va servi drept obiect personalizat pentru campania ta de promovare.
Gravarea laser este o tehnica de mare precizie si se foloseste pentru a inscriptiona elementele cu ajutorul unui gravator cu laser. Vei putea avea diferite texte, desene sau imagini, ce vor rezista atat cat va rezista si obiectul pe care urmeaza sa-l gravezi.
Sublimarea este un proces prin care un lucru va trece din stare solida in stare gazoasa. Probabil ca te intrebi cum te poate ajuta acest fapt pe tine? Ei bine, sublimarea va permite pigmentului de culoare sa treaca de pe coala pe care este imprimat pe obiectul ce-l doresti personalizat, cum ar fi o cana sau un tricou.
Imprimarea UV consta in aplicarea pe suprafata materialului un compus ce se va usca instantaneu cu ajutorul unei lumini ultraviolet. Este un proces cu rezistenta mare in timp, dar si eco-friendly.
Printarea 3D se foloseste mai degraba cand iti doresti sa realizezi propriul tau obiect personalizat de la 0. Obiectul digital pe care il doresti in stare fizica se va putea materializa cu ajutorul imprimantei 3D. De obicei, acesta va fi din plastic.
Obiecte promotionale pe care le poti folosi
Pixurile si agendele au costuri mai ridicate decat pliantele sau brosurile, insa se pot folosi mai des de catre oameni, fara sa sfarseasca majoritatea la cosul de gunoi. Asadar, acestea sunt o alegere potrivita pentru companiile care-si doresc sa-si multumeasca clientii sau angajatii.
Fata de flyere, ele au o intrebuintare. Sunt utile pentru primitor. O agenda o sa o foloseasca toata lumea, iar pixurile sunt si mai utilizate. Avantajul lor este ca sunt obiecte ce dureaza si de obicei sunt folosite zilnic. Mereu cand vom scrie cu pixul in agenda respectiva vom vedea logo-ul sau denumirea companiei, fapt ce va ajuta la imprimarea brand-ului tau in subconstientul primitorului. Daca persoana ce detine agenda sau pixul se va afla undeva in oras, persoanele din jurul ei vor afla de tine, deoarece obiectele in sine la vor atrage atentia.
Brosurile sunt mai usor de realizat si nu necesita o investitie prea mare. Ele sunt printre cele mai vechi obiecte de promovare. Ele sunt folosite in general de afacerile locale, ce vor sa-si promoveze serviciile sau produsele pentru locuitorii orasului respectiv. Acestea iti ofera un spatiu perfect unde poti sa-ti descrii compania.
Brichetele sau sepcile se incadreaza si ele la obiecte personalizate, secretul este doar sa fie ceva util ce poate sa-i fie de folos celui ce il va folosi. De exemplu, daca vei oferi un termos, el va putea fi folosit pe o perioada indelungata de timp, avand acelasi efect ca si agendele, insa vor fi si mai rezistente decat un pix.
In general, orienteaza-te dupa obiecte mici, usor de transportat si utilizat pentru fiecare om in parte. Fie ca este vorba despre un breloc, un rucsac sau o umbrela, faptul ca poarta brandul companiei tale pe ele te va ajuta mult in strategia de promovare.
Mai mult decat atat, este foarte important ca materialele promotionale distribuite de o anumita companie sa fie de calitate superioara. Doar in acest mod vor iesi in evidenta si vor fi recomandate de catre persoanele care primesc acest articole. Daca acestea nu sunt folosite si nu sunt deloc apreciate, atunci ele nu-si vor atinge scopul, cel de a face imaginea brandului cat mai vizibila, dar si sa-i multumeasca pe cei care primesc acest cadouri corporate.