Ai un business online? Iata ce poate face pentru tine o agentie care ofera servicii SEO

Una dintre cele mai des intalnite intrebari adresate unei agentii care ofera servicii SEO este “Cu ce va ocupati, mai exact?”. In acest articol vom incerca sa raspundem cat mai clar la aceasta intrebare si sa trecem in revista principalele activitati pe care o agentie profesionista le include in serviciile SEO oferite.

1) Audit SEO

O agentie care ofera servicii SEO de cea mai buna calitate nu va sari niciodata peste audit, acesta reprezentand o etapa initiala deosebit de importanta pentru evolutia unui site in mediul online. Auditul prespune analiza mai multor elemente constituente ale unui website, fiecare dintre ele fiind important pentru a stabili care este nivelul de optimizare SEO al site-ului in acel moment:

– viteza de incarcare a site-ului (desktop si mobile)

– structura URL-urilor

– arhitectura de linkuri interne

– meta tagurile (meta titlurile si meta descrierile)

– tagurile pentru Headinguri (H1, H2, H3,etc)

– continutul din paginile site-ului

– profilul de backlinkuri

– tagurile Alt si denumirea imaginilor

– elemente de web design si usability

– analiza nivelului de competitie in domeniul business-ului clientului

2) Research de cuvinte cheie

Identificarea cuvintelor cheie specifice business-ului tau, prin care utilizatorii pot ajunge la site-ul tau, este o activitate extrem de importanta, atat pentru potentialii vizitatori ai site-ului, cat si pentru robotii motoarelor de cautare. Se recomanda ca strategia construita sa includa cuvinte cheie care sa nu fie targetate masiv de business-urile concurente care si-au construit deja un brand puternic in mediul online.

3) Optimizare on page

Dupa efectuarea auditului si research-ului de cuvinte cheie, o agentie care ofera servicii SEO ca trece la urmatoarea etapa: optimizarea on page a website-ului. Aceasta include optimizarea meta tagurilor, a continutului din paginile site-ului, efectuarea de redirect 301 pentru linkurile defecte, eliminarea backlinkurilor daunatoare precum si supervizarea modificarilor realizate de catre programator pentru ca site-ul sa fie atat user-friendly, cat si SEO-friendly.

4) Optimizare off page

Una din cele mai importante sarcini ale unei agentii ce ofera servicii SEO este optimizarea off-page, aceasta avand rolul de a construi un profil solid de backlinkuri si a creste nivelul de brand awareness al business-ului tau in mediul online.

O agentie profesionista care ofera servicii SEO de calitate va elabora continut de calitate si relevant pentru utilizatori, pe care il va publica pe alte site-uri cu autoritate, sub forma comunicatelor de presa, a advertorialelor, a articolelor de blog, etc. Practic, optimizarea off page reprezinta acea componenta a serviciilor SEO pentru care agentia face eforturi sustinute, pe termen lung, pentru ca site-ul tau sa ajunga in pozitii de top in Google si pentru a atrage din ce in ce mai multi vizitatori care pot fi convertiti in clienti.

5) Rapoarte lunare in care sunt prezentate activitatile derulate si rezultatele obtinute

Este adevarat ca rezultatele optimizarii SEO nu se vad imediat, insa o agentie care ofera servicii SEO de calitate va realiza un raport lunar in care iti va prezenta amanuntit activitatile derulate si evolutia rezultatelor acestora.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *