Daca activitatea ta profesionala zilnica are legatura chiar si tangential cu domeniul marketing-ului, dar mai ales daca esti posesorul unui magazin online sau lucrezi mult cu motoarele de cautare, nu este niciodata o idee rea sa urmezi un curs SEO. Asta cu atat mai mult cu cat optezi pentru un curs SEO sustinut de un profesionist in domeniu, precum Ovidiu Joita, fondator si CEO iAgency, cu o experienta de peste 15 ani pe aceasta piata extrem de competitiva.
La Jedi SEO School, vei afla totul despre cum sa „stapanesti” forta Google si sa folosesti optimizarea SEO (Search Engine Optimization) pentru a-ti creste vizibilitatea si brand awareness-ul business-ului tau, astfel incat sa ocupi primele pozitii in cel mai important motor de cautare. Acest curs SEO este segmentat in patru parti importante: optimizarea SEO on page, optimizarea SEO off page, indicatorii de User Experience si valoarea brandului in SEO.
Daca ne imaginam business-ul tau online drept o casa, optimizarea on page reprezinta fundatia, iar optimizarea off page – peretii. On page-ul presupune elaborarea strategiei de cuvinte cheie targetate, realizarea auditului SEO pentru site si optimizarea propriu-zisa (a link-urilor, meta titlurilor, meta descrierilor, titlurilor, textelor din pagina, heading-urilor etc). In acelasi timp, off page-ul se refera la crearea si publicarea de articole, anunturi si comentarii pe site-uri puternice, care sa contina unul-doua link-uri catre site-ul business-ului tau. Totodata, la aceasta categorie intra si gestionarea conturilor de Facebook si YouTube ale brandurilor.
Totusi, noutatea absoluta la acest curs SEO, fata de altele, este aceea ca atinge si subiectul indicatorilor de User Experience si a valorii brandului. Acestia sunt doi dintre cei mai importanti metrici noi pe care Google ii ia in considerare in ultima vreme si a caror pondere a crescut vertiginos in perioada recenta. Practic, la acest curs SEO vei invata ca publicul are ultimul cuvant inclusiv pe internet si ca scopul oricarui business este sa ii ofere acestuia o experienta cat mai placuta, pentru a-l fideliza. Totodata, vei afla cum sa iti aduci business-ul printre brandurile puternice, pe care Google tinde sa le ridice in paginile de rezultate.
Cu toate acestea, nici optimizarea on page, nici optimizarea off page, nici macar indicatorii de User Experience si cei legati de valoarea brandului nu se pot incadra la „cea mai valoroasa informatie pe care o afli la un curs SEO”. In schimb, este vorba despre raspunsul la urmatoarea intrebare: cine mai este interesat si lucreaza in acest domeniu, deci, practic, care vor fi specialistii de maine?
De altfel, crearea unei comunitati de profesionisti SEO este obiectivul declarat al lui Ovidiu Joita cu privire la Jedi SEO School. „Ne dorim sa cream un nou val de specialisti SEO, care sa detina cunostintele necesare pentru a atinge succesul in piata organica de Search, indiferent de domeniul de activitate si brandul pentru care lucreaza”, spunea Ovidiu Joita inaintea primei promotii a acestui curs SEO, la inceputul anului 2019.