Social Media în primul rând este o formă de interacțiune socială. Aici putem cere feedback și mai ales să ne facem cunoscută afacerea. Social media sunt un grup de instrumente, site-uri web și aplicații, și care au fost construite pentru a facilita comunicarea utilizatorilor de Internet.
Prin diferite rețele precum Facebook, Instagram, Linkedin, Google+ și Twitter, o agentie social media știe că Social Media este un pachet complet de informare, interacțiune și în ultimul rând de promovare.
Astăzi, fiecare campanie de promovare are nevoie de o strategie în social media, mai ales că unele strategii online sunt gândite și implementate exclusiv de către o agenție social media în mediul virtual. Acolo sunt oamenii care pot fi interesați de un anumit produs sau afacere.
Dacă până acum câțiva ani social media era identificată ca o platformă de socializare și news-Feed-ul îți oferea tot ce voiai să vezi, astăzi utilizarea s-a extins la toate grupele de vârstă, mai ales în campaniile de publicitate pe facebook.
Acum trebuie să iei în calcul că numărul paginilor a crescut considerabil și cu cât interacționăm mai des cu o pagină căreia i-am dat Like, cu atât vom vedea mai des postări de la acea pagină în NewsFeed-ul nostru.
O agenție social media ne confirm că rețelele de socializare pot fi principala sursă de vânzări și pot ajuta creșterea unui brand.
Diferența dintre o campanie de publicitate pe Fb și social media constă într-o strategie de marketing bine pusă la punct și de asemenea ține de o bună implementare. Iată care sunt principalele beneficii ale unei campanii de promovare Facebook în Social Media:
Totul începe cu o strategie și cu un obiectiv
Atunci când vorbim de promovare Facebook, aici lucrurile se schimbă puțin. Trebuie să pleci de la un obiectiv ce poate fi măsurabil, realizabil și definit pe o perioadă de timp. Acest tip de promovare pe Facebook se referă la targetarea în funcție de datele demografice, de interese și de paginile pe care le apreciază și le urmăresc.
Dar cel mai important este că poți arăta reclamele strict pe target în funcție de diferite comportamente online cum ar fi dacă au făcut cumpărături online sau alte tipuri de comportament.
Dacă intenționați să utilizați acest tip de promovare facebook pentru marketing sau căutați să vă îmbunătățiți strategia existentă, evident aveți anumite nevoi. Nu creați obiective nerealiste care urmăresc valori de vanitate.
Diferența dintre promovarea zilnică pe social media și o campanie de promovare facebook este că aceasta din urmă este un efort susținut, pe termen limitat, care urmărește îndeplinirea unui scop.
Într-adevăr, puterea de targetare este unul dintre principalele avantaje legat de publicitate Facebook.
Vizualul și partea creativă fac diferența
De multe ori o imagine și un conținut de calitate fac cât o mie de cuvinte. Mai ales, dacă ne referim la promovare Facebook o imagine bine aleasă și un conținut de calitate atrage atenția și stârnește interesul audienței și duc la creșterea vizibilității. Într-adevăr, oamenii interacționează mult mai mult și șansele cresc considerabil ca aceștia să își amintească conținutul vizionării unei reclame atunci când este însoțită de o imagine bine aleasă.
O bună promovare facebook îți oferă șansa să găsești clienți noi
Una dintre caracteristicile mai puțin cunoscute, dar extrem de utilă legata de promovare facebook este audiența Lookalike. Poți crea audiențe noi în promovare facebook, pornind de la un public țintă care au interese commune cu cei care au interacționat cu paginile voastre. Prin intermediul acestui tip de audiențe ai posibilitatea să găseşti un număr mai mare de persoane care se aseamănă ca interese sau comportamente.
Cu alte cuvinte Facebook este deja unul din cele mai bune instrumente de promovare online. O agentie social media știe toate aceste lucruri și nu există să le implementeze cu success!
Tu știi cum să profiți de social media pentru afacerea ta? În primul rând printr-o bună promovare Facebook! Și dacă ai nelămuriri, AdSem îți poate răspunde la toate întrebările tale!