Papaya Advertising, agenția de publicitate ce sperie românii să nu vină la REFERENDUM

Papaya Advertising, agenția de publicitate condusă de Robert Tiderle, recent  a creat și distribuit  un clip video prin care încearcă să sperie românii să rămână acasă, să nu meargă la REFERENDUMUL pentru familie pentru a-și spune părerea.

Cineva a comandat și plătit acest clip. Este vorba despre DECLIC, un ONG ce urmărește anumite interese.

Nu, nu trebuie să stați acasă, mergeți la vot și arătați-le că nu sunteți atât de proști precum vă cred ei.

Păcat de copiii ce au participat la filmări. Doar un părinte ce ar face orice pentru bani ar trimite copilul la filmarea unui asemenea clip de manipulare de cea mai joasă speță.

Mulți ne vor tot mai proști, tot mai săraci. Nu trebuie să ne ascundem ca șobolanii, nu trebuie să stăm acasă, trebuie să acționăm!

Iată câteva branduri ce au apelat la serviciile Papaya Advertising:

  • Ministerul Afacerilor Interne
  • Agricola Bacău
  • Alexander
  • Alexandion
  • Altex
  • BCR Asigurari
  • Cava D’Oro
  • CEC Bank
  • Certasig
  • Comitetul Olimpic Român
  • Cosmote
  • Digi
  • Crai
  • Kamarad
  • Kreskova
  • LaDORNA
  • Linco
  • Romulus
  • Rose Mary
  • Salvati Rosia Montana
  • Savana
  • Scandia SIBIU
  • SKOL
  • Stalinskaya
  • Unirea
  • Wiesana.

Atenție, vă recomandăm să țineți copiii depare de acest clip, îi pot afecta emoțional!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *