Tehnicile de e-marketing devin tot mai atractive, ofertante si variate pe masura ce spatiul virtual se dezvolta gradual de la an la an, iar comertul electronic capata amploare si multiple valente.
Fie ca vorbim de zona de servicii prezentate pe Internet sau de magazine online, orice brand ar trebui sa colaboreze indeaproape cu o agentie SEO pentru rezultate pe termen lung in ceea ce priveste cresterea brand awareness-ului, a traficului organic si implicit a ratei de conversie.
Cu toate acestea, indiferent de strategia de marketing online adoptata, nicio afacere cu prezenta in mediul virtual nu ar trebui sa se limiteze la o singura tehnica sau un singur canal de promovare.
Ca urmare a competitiei acerbe, specialistii indica, in cel mai fericit caz, atat combinarea tehnicilor online cu cele offline, cat si utilizarea tot mai multor canale si instrumente de promovare digitala.
Pe masura ce Internetul se dezvolta si seteaza noi trenduri, e important ca brandurile sa dea dovada de vigilenta si creativitate, sa se alinieze la noile cerinte si asteptari ale internautilor (potentiali clienti), astfel incat sa profite de orice noua ocazie de a comunica cu publicul tinta si a se face cat mai cunoscute.
Spre exemplu, cresterea in popularitate a retelelor de socializare si diversificarea acestora de-a lungul timpului au determinat aparitia unor noi metode de promovare a business-urilor, a serviciilor si produselor pe Internet.
Ca atare, o agentie SEO de top, precum iAgency.ro, isi va actualiza oferta de servicii, incluzand in aceasta, printre altele, si consiliere/gestionare Social Media. Practic, in 2021, vorbim de servicii de marketing online integrate.

Pe scurt, ce inseamna SEO?
SEO, Search Engine Optimization, este o tehnica de marketing online care isi propune stimularea traficului organic si imbunatatirea experientei utilizatorilor pe un website (magazin online sau pagina de prezentare), cu scopul de a determina cresterea tranzactiilor/incasarilor.
Astfel, o agentie SEO se adreseaza in principiu oricarui tip de business cu prezenta in mediul virtual.
Urmarind propulsarea site-urilor cat mai sus in lista cu rezultate Google, pentru diverse cuvinte cheie specifice ofertei respective, serviciile de baza pe care le cuprinde o agentie SEO constau in:
- Auditul site-ului
- Crearea arhitecturii
- Research de cuvinte cheie
- Optimizarea tehnica a site-ului
- Optimizarea on-page si off-page
- Crearea de continut si backlink-uri
- Monitorizarea traficului etc.
Integrare Social Media?
DA! Categoric, o agentie SEO conectata la prezent va integra in oferta sa de servicii si promovarea pe retelele de socializare actuale.
Explicatia? „Peste 70% dintre utilizatori sunt influentati de social media atunci cand iau decizii de cumparare. Daca afacerea ta nu este prezenta pe retelele sociale, pierzi sansa de a construi relatii cu oamenii care conteaza cel mai mult: clientii tai. Acestia se asteapta sa iti gaseasca brandul acolo unde petrec cel mai mult timp si, cum 72% dintre utilizatorii de Internet sunt activi pe retelele de socializare, ei se asteapta sa fii SI TU acolo”, puncteaza reprezentantii iAgency.ro.
Facebook, Twitter, Instagram, YouTube sau, mai nou, TikTok? Copywriterii www.iagency.ro si creatorii de continut vizual www.videomaniax.ro te pot ajuta cu idei specifice tipului tau de business!