Promovarea afacerilor în onlineꓽ 5 sfaturi

Dacă în istoricul căutărilor tale de pe Internet, cele mai frecvente căutări sunt cele de genulꓽ  ,,cum îți poți promova online afacerea?” Sau  ,,sfaturi pentru a avea succes cu afacerea în online”, atunci avem onoarea să te anunțăm de faptul că ai ajuns în locul potrivit, evident, la momentul potrivit.

Încercarea, moarte n-are

Probabil ai încercat deja mai multe metode de promovare online sau cel puțin te gândești serios să o faci. Totuși, trebuie să îți mărturisim cevaꓽ nu există metode de promovare online eficiente si ineficiente. În majoritatea cazurilor, metodele sunt folosite în mod eronat și de accea acestea nu funcționează.

În articolul de față vei găsi nu doar metode bune de promovare în online a afacerii tale, dar și cum poți folosi metodele cu pricina în funcție de rolul pe care acestea îl au.

Metode de promovare în funcție de modalitatea de atragere a clienților

● metode de promovare prin atragere către produs – acest tip de metode se bazează pe faptul că le oferi oamenilor un motiv să vină la tine, fără să îi întrerupi;

aici intră fie un ghid, o broșură, un articol pe blog, etc

metode de promovare prin ,,împingerea clientului către produs – în acest caz, clientul este întrerupt” din ceea ce făacea pentru a interacționa cu brandul tău;

aici intră reclamele care îți apar atunci când te uiți la un film, de exemplu

● metode de promovare folosind produsul 

Știm că așteparea poate fi enervantă uneori, așa că imediat vei vedea 5 sfaturi(modalități) prin care îți poți promova afecerea în mediu onlineꓽ

  1. Rețelele sociale

Facebook, Instagram, Tik Tok reprezintă platforme de socializare extrem de folosite în promovarea online.

Bine, bine, toată lumea ,,stă” pe Facebook o să spui. Corect, însă de influenceri ai auzit? Influencerii sunt acele persoane care sunt plătite fie în schimbul produselor(colaborarea aceasta se numește barter), fie contra unei sume de bani, pentru a face cunoscut un produs. Influencerul va posta materiale cu produsele tale (postare pe profil, la poveste, clip video), produse pe care le va prezenta într-un mod atractiv. Poți stabili dinainte ce, cum și câte postări să fie. 

În zilele noastre, majoritatea influencerilor au colaborări de tip barter. Barterul se definește practic drept un produs în schimbul altui produs. În cazul de față, tu, ca brand, îi oferi un produs(gratis, atenție!) influencerului, iar acesta îți va oferi un alt produs la schimb, în acest caz, postarile de orice fel(story, feed, reels, etc) reprentând un produs.

  1. Content writing 

Crearea de conținut pentru propriul tău site va atrage întotdeauna clienți. Menține legătura cu urmăritorii tăi prin postarea de articole mai des, prin articole care se termină cu o întrebare (așa vei antrena cititorii să îți lase comentarii).

  1. Concursuri

Aici facem referire la concursurile(giveaway-urile) postate pe Facebook/Instagram, în care va trebui să oferi evident premii. Pentru că oamenilor le place să primească, poate pentru unii nu contează ce anume primesc, pentru ei conteaza să primească).

  1. Colectează și răspunde la recenziile lăsate de clienți pe paginile de socializare.

Recenziile îi ajută pe viitori clienți să vadă părerile altor persoane despre produsele pe care le oferi. Nu uita să fii pregătit și pentru recenzii negative.

  1. Configurează-ți un magazin de comerț electronic 

Unele dintre cele mai bune platforme pentru a construi un magazin online suntꓽ Shopify, BigCommerce, Wix, WooCommerce. De asemenea, poți configura un magazin fie pe Facebook, fie pe Instagram. 

Așadar, promovarea online nu este ușoară, dar funcționează mai bine ca oricând. Utilizând aceste sfaturi te vei putea evidenția online ca brand și nu va dura mult până vor veni primii clienți. Multă baftă!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *