Toți deținătorii de site-uri mici și mari trebuie să știe cum să își promoveze afacerea și multe dintre modalitățile de promovare au legătură cu strategia SEO. Optimizarea motoarelor de căutare, adică SEO, vă poate ajuta să sporiți lead-urile și vânzările, cu condiția de a pune în aplicare corect tot ceea ce presupune SEO. Totuși, SEO este adesea o componentă a strategiei de marketing greșit înțeleasă și, astfel, devine unul dintre cele mai neglijate aspecte ale prezenței digitale a unei afaceri.
În momentul în care veți optimiza site-ul pentru a-l urca în clasamentul motoarelor de căutare, experiența utilizatorului pe site se va schimba. Dacă practicile SEO sunt aplicate corect, clienții nu vor avea nici cea mai mică idee că site-ul a fost „optimizat”. O agenție SEO cu experiență va putea introduce cuvintele cheie corecte în conținutul site-ului, fără ca acestea să fie sesizate de utilizatorii finali. Cu toate acestea, vor fi vizibile pentru motoarele de căutare, ceea ce vă ajută site-ul să obțină un clasament mai favorabil. Dacă site-ul este optimizat corespunzător, va permite utilizatorilor să navigheze mult mai ușor și mai intuitiv. Utilizatorii nu vor mai pierde timp așteptând să se încarce pagini neimportante pentru ei, nu se vor mai rătăci prin multitudinea de informații și nu vor mai răsfoi conținut irelevant. Structura de navigare a site-ului va fi complet adaptată la nevoile lor.
Dacă în continuare vă întrebați de ce aveți nevoie de o strategie SEO de promovare, aflați că oamenii tind să folosească motoarele de căutare, cum ar fi Google sau Bing, pentru a obține răspunsuri la întrebările lor cele mai presante, de la ce service auto să viziteze până la cele mai eficiente tratamente antiîmbătrânire. Motoarele de căutare utilizează algoritmi complecși pentru a trece prin toate site-urile web și pentru a oferi cele mai relevante rezultate culese de pe site-uri. Cu o strategie SEO eficientă, site-ul pe care îl dețineți va urca mai sus în clasamentul motoarelor de căutare, oferindu-vă astfel oportunitatea de a vă spori traficul pe site-ul web. Și, din momentul în care mai mulți utilizatori vă vizitează site-ul, vor vedea aspectul ireproșabil și vor citi conținutul excelent pe care îl puneți la dispoziție, așa că devine mai ușor să îi convertiți în clienți.
Ceea ce contează foarte mult pentru aplicarea corectă a practicilor SEO este utilizarea corespunzătoare a cuvintelor cheie. Sună foarte ușor să arunci o multitudine de cuvinte cheie în conținutul site-ului. Cu câțiva ani în urmă, această modalitate a funcționat, dar motoarele de căutare au devenit inteligente, deoarece foarte multe site-uri erau inundate cu cuvinte-cheie, dar nu prezentau conținut de înaltă calitate. Ceea ce a funcționat în trecut, nu mai este acceptabil în ochii motoarelor de căutare. Acest lucru este valabil și pentru alte metode, cum ar fi duplicarea conținutului sau crearea și postarea de conținut exclusiv pentru link-uri. O strategie SEO actuală și bine executată poate funcționa impecabil, așa că vă va urca în mod corect site-ul în Google, evitând totodată sancțiunile care îl trag în jos.