Cum sa cresti CTR-ul anunturilor Adwords

Rata de click sau pe scurt CTR-ul anunturilor Adwords este o metrica importanta de urmarit cand vine vorba de optimizarea campaniei de Google Adwords.

Aceasta rata de click este procentajul dintre numarul de clickuri / numarul de vizualizari a anunturilor tale.

Cu cat rata de click este mai mare cu atat mai multe sanse ai sa ajungi la publicul tinta. Pe de alta parte, un CTR mic inseamna ca anunturile tale nu sunt relevante.

Rata de click variaza in functie de industrie deci nu pot spune ca XYZ% este o rata de click buna.

Cum poti creste rata de click a anunturilor tale:

De multe ori, oamenii de marketing sunt pusi in situatia de a creste rata de click a unor anunturi. Intrebarea este cum poti creste aceasta rata de click?

Ei bine poti incepe sa urmezi sfaturile de mai jos:

Testeaza A/B anunturile tale – chiar daca pare un proces complex nu este asa. Poti incepe sa creezi 2 ad-uri similare doar ca un element va fi cel testat precum Headline-ul, oferta sau descrierea.

Poti testa si vizualul daca ai campanii de display.

Poti adauga simboluri prin care anunturile tale sa iasa in evidenta.

Mai poti utiliza si cuvintele cheie in anunturile tale. In functie de grupul de anunturi pe care vrei sa il optimizezi poti alege sa introduci 1-2 cuvinte cheie in anunt. Astfel cand cineva cauta un produs sau un serviciu de-al tau sa il vada in anunt.

Foloseste si cuvantul cheie in URL – acesta va ajuta la cresterea credibilitatii anunturilor tale.

Foloseste-te si de cuvintele cheie negative – cand folosesti aceste cuvinte cheie vei putea sa spui Google-ului cand sa apara anunturile tale sau nu.

Citeste si restul articolului pe site-ul Star Marketing sau pe blogul meu.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *