Conceptul de made-to-measure a devenit un trend în materie de încălțăminte în ultimii ani în România. PaPrezzo, un brand pe piața românească de mai bine de cinci ani, a reușit să se plaseze în mintea consumatorilor drept brand-ul care creează încălțăminte și accesorii made-to-measure, vopsite manual, prin tehnica patina.

Drumul către reușita asocierii numelui PaPrezzo cu produse made-to-measure a fost unul lung, la care încă se mai muncește, însă rezultatele devin vizibile de la un sezon la altul.
Ideea de încălțăminte ”patinată” (vopsită manual) a venit în urma cererii din piață; deoarece fiecare client își dorea o anume culoare pentru produsul comandat, PaPrezzo a găsit soluția optimă: achiziționarea unui singur tip de piele, mai exact crust, pe care să îl vopsească conform cerințelor fiecărui client. După numeroase ore de practică a vopsirii manuale, pantoful PaPrezzo a început să ajungă la așteptările propuse, astăzi fiind produsul cel mai apreciat și căutat din portofoliul de produse al brand-ului.

Astăzi, PaPrezzo deține în portofoliul de produse numeroase tipuri de modele de încalțăminte, de la pantofi sport – Sneakers, la pantofi de ceremonie – Oxfords. Varietate există și în privința culorilor; adesea clienții își doresc încălțămintea în aceeași nuanță cu o anumită piesă vestimentară, aspect care este realizabil.

În momentul de față produsele PaPrezzo se pot comanda online, prin intermediul site-ului recent finalizat. Un serviciu suplimentar pe care cei de la PaPrezzo îl pun la dispoziția clientului, este cel de personalizare a încălțămintei și accesoriilor; gravarea cu laser a inițialelor, a unei anumite date, pot fi elemente care vor oferi produsului și o însemnătate simbolică.
Andreea Moldovan, PR.