SEO local are unele avantaje in fata afacerilor care se promoveaza exclusiv prin ziare si publicitate din gura-in-gura. Modelele traditionale de marketing sunt excelente pentru a pleca de la o idee si a atrage atentia, dar este greu sa invingeti beneficiul conectarii cu clientii potentiali care sunt gata sa cumpere ceea ce aveti de oferit, de indata ce vad cateva informatii despre dumneavoastra. Este important ca clientii sa va gaseasca numarul de telefon si adresa exact atunci cand au nevoie. Acest lucru va creste considerabil sansele ca ei sa ajunga la usa dumneavoastra, nu doar sa va viziteze site-ul si atat.
Daca aveti in vedere implementarea unei strategii de SEO local, s-ar putea sa va intrebati care ar fi rata de investitie in ceea ce priveste timpul si resursele alocate. SEO local va poate ajuta intr-adevar sa obtieti clienti noi? Exista mari sanse sa se intample acest lucru. Aproape 65% dintre clientii locali folosesc cautari si directoare online pentru a gasi o afacere locala. Agendele telefonice si directoarele tip carte devin rapid un lucru ce tine de trecut, pentru ca acum SEO local este viitorul.
SEO local ofera un mijloc de a va conecta cu potentialii clienti intr-un mod vizat in timp util. Motoarelor de cautare precum Google, le place sa ofere utilizatorilor informatiile pe care le cauta si pe care le doresc. Acest lucru are drept rezultat o rata de conversie ridicata si o rentabilitate foarte buna a investitiei. Din moment ce 78% din cautarile locale de pe dispozitive mobile au ca rezultat achizitii offline, este clar ca SEO local functioneaza. SEO local are de asemenea o rata de conversie cu 50% mai mare decat directoarele traditionale.
Importanta optimizarii mobile
Nu exista nicio indoiala ca utilizatorii de internet se indreapta imediat spre telefonul mobil pentru a afla informatiile de care au nevoie. In timp ce cititorii de ziare sunt din ce in ce mai putini, utilizarea telefoanelor este din ce in ce mai comuna. Aproximativ 68% dintre americani detin un smartphone si 45% au tablete. Nici romanii nu sunt atat de departe, pentru ca numarul celor care detin un smartphone creste de la luna la luna. Aproape 90% dintre utilizatorii de smartphone cauta ceva in Google cel putin o data pe zi. Aceasta este o veste excelenta pentru firmele care vor sa valorifice o strategie de SEO local.
Optimizarea site-ului pentru utilizarea in scopuri mobile este o necesitate absoluta in ceea e priveste SEO local. De asemenea, trebuie sa va concentrati pe anumite cuvinte cheie relevante pentru cautarile locale. Includeti numele orasului, judetului si zonei in care activati. Ce altceva ar putea sa mai caute clientii care au nevoie de dumneavoastra?
Atunci cand clientii potentiali ajung la site-ul dumneavoastra cu siguranta veti dori sa-i tineti cat mai mult acolo. Site-ul web trebuie sa fie bine pus la punct pentru traficul mobil – asigurati- va ca este usor de citit, simplu de navigat si ca arata foarte bine pe un ecran mic. Fotografiile, recenziile si videoclipurile sunt de ajutor si pot face ca site-ul sa fie mai prietenos si mai captivant. Site-urile cu videoclipuri au mai multe sanse de a creste in motoarele de cautare si in preferintele clientilor, decat cele care nu au astfel de filmulete. Un videoclip despre cuvintele cheie locale reprezinta un plus si genereaza mai mult trafic decat niste recenzii bine plasate.
Seoagency.ro va poate ajuta sa va definiti mai bine o strategie buna de SEO local.